28.04-30.04.2021
My house.
My house. Letter Ww
How to write the letter Ww
12.04 - 16.04
переглянутися відео
Пограті в ігри
05.04 - 09.04
переглянутися відео
Інтерактівні ігри до теми "Їжа"
1) https://learningapps.org/view10436649?fbclid=IwAR1n1ywz34bXfCygS2XeyFvDD6_JZadbz2NXWQaxfW1kaRoLognfoMDCrpk
Інтерактівні ігри до теми "Людина"
17.03-20.03
1. Повторити части тіла, перейти за ПОСИЛАННЯ, Виконати завдання та натіснуті Finish !! , Потім Check my answers , щоб перевіріті свою роботу
2. послухати Історію у підручніку ст.82, Виконати завдання в робочому зошиті ст.63
3. переглянутися відео, ознайомітісь з новим материал
4. переглянутися відео, повторити Вивчення матеріал
11.11-13.11
Ознайомітісь з літерами СC та Dd
Пропісаті літери в зошиті ст.90
25.05 - 29.05
З 11.05 до 15.05
З 04.05 до 08.05
Повторити Вивчення матеріал за допомогою інтерактівніх вправо
1) https : // www . liveworksheets . com / ot тисячу триста сімдесят три gz Іграшки (слухайте та Вибирайте)
5) https://www.liveworksheets.com/qp20886hy (Кольори. Можна Виконати НЕ всі, а деякі завдання за Бажанов)
1) РЗ ст.82 Прослухати опису дітей, пронумеруваті ( Track 027 )
2) Підручник ст.110, 111, Прослухати діалог, спробуваті его повторити ( Track 028 ), ознайомітісь з Незнайома словами
Where's Jack? - Де Джек?
There is he. - Там ВІН.
That's his shirt. - Те его сорочка.
trousers - штани
What a mess! - Який безлад!
3) Підручник ст. 113. Ознайомітісь з новімі словами ( Track 029 )
house - будинок
igloo - іглу
hut - Хатіко
houseboat - будинок-човен
4) РЗ ст.86 Прослухати та повторити ( Track 030 )
5) Завдання на повторення іграшок https : // www . liveworksheets . com / ot 1373 gz
8) Вдосконалюємо навички читання
1) Підручник ст.104,105
- ознайомітісь зі словами та вівчіті їх ( Track 020 )
on- на
under- під
bed- ліжко
wardrobe- шафа для одягу
- Прослухати та повторити діалог ( Track 021 )
2) РЗ ст.78, 79 аудіо додаток до впр.3 ( Track 022 )
3) Підручник ст.106
- ознайомітісь зі словами та вівчіті їх ( Track 023 )
in- в
table- стіл
shoes- туфлі
shirt- сорочка
- Прослухати та повторити діалог ( Track 024 )
4) РЗ ст.80, 81 аудіо додаток до впр.1 ( Track 025 )
5) Вправи на закріплення Нових слів (on, in, under) перейти за ПОСИЛАННЯ, Виконати завдання та натіснуті Finish !! , Потім Check my answers , щоб перевіріті свою роботу https://www.liveworksheets.com/nx86920sy 6) Вправа на повторення чіслівніків перейти за ПОСИЛАННЯ, Виконати завдання та натіснуті Finish !! , Потім Check my answers , щоб перевіріті свою роботу
5) Вправи на закріплення Нових слів (on, in, under) перейти за ПОСИЛАННЯ, Виконати завдання та натіснуті Finish !! , Потім Check my answers , щоб перевіріті свою роботу https://www.liveworksheets.com/nx86920sy 6) Вправа на повторення чіслівніків перейти за ПОСИЛАННЯ, Виконати завдання та натіснуті Finish !! , Потім Check my answers , щоб перевіріті свою роботу
https://www.liveworksheets.com/aj18799pm
7) Вправа на повторення частин тела перейти за ПОСИЛАННЯ, Виконати завдання та натіснуті Finish !! , Потім Check my answers , щоб перевіріті свою роботу https://www.liveworksheets.com/lh11659gj
Зробити з 27.04 до 01.057) Вправа на повторення частин тела перейти за ПОСИЛАННЯ, Виконати завдання та натіснуті Finish !! , Потім Check my answers , щоб перевіріті свою роботу https://www.liveworksheets.com/lh11659gj
1) Повторити слова попередньої тими
bananas - банани
grapes - виноград
strawberries - полуниці
oranges - апельсини
carrots - морква
rice - рис
eggs - яйця
beans - боби
pizza - піца
burger - бургер
ice cream - морозиво
pasta - макаронні вироби
soup - суп
meat pie - м'ясний пиріг
I like - Я люблю ... (Мені подобається)
I do not like - Я не люблю ...
2) Підручник ст.102, 103
bananas - банани
grapes - виноград
strawberries - полуниці
oranges - апельсини
carrots - морква
rice - рис
eggs - яйця
beans - боби
pizza - піца
burger - бургер
ice cream - морозиво
pasta - макаронні вироби
soup - суп
meat pie - м'ясний пиріг
I like - Я люблю ... (Мені подобається)
I do not like - Я не люблю ...
2) Підручник ст.102, 103
- ознайомітісь з новімі словами ст.102, 103 (Прослухати Track 017 )
- ознайомітісь з піснею ст.102, заспіваті ее ( Track 018 )
- Прослухати, Показати та Сказати назви кімнат ( Track 019 )
3) Підручник ст.104, 105
- ознайомітісь з новімі словами ст.104 ( Track 02 0 )
- Прослухати та повторити діалог ст. 104 впр. 1 ( Track 021 )
4) Продовжуємо вдосконалюваті навички читання, читаємо разом
-------------------------------------------------- --------------------------------3) Підручник ст.104, 105
- ознайомітісь з новімі словами ст.104 ( Track 02 0 )
- Прослухати та повторити діалог ст. 104 впр. 1 ( Track 021 )
4) Продовжуємо вдосконалюваті навички читання, читаємо разом
Зробити до 09.04
1) Підручник ст.92 (вчитись слова
Track 8, Прослухати дитячі Розповіді, повтори їх Track 9)
2) РЗ ст.69 (Прослухати, повторити речення, вікорістовуючі фразу "I do not like" - "Мені НЕ подобається"
Track 10 , наклеїті наклейки), ст.70
3) Повторюваті алфавіт.
https://youtu.be/hq3yfQnllfQ
4) вчитись читати. https://youtu.be/o0YOHUkn9Pc https://youtu.be/Ni74vjGRVzs
Зробити до 13.04
1) Підручник ст. 94 (Прослухати, пограті за зразки) Track 11
2) Робочий зошит ст. 71 (Прослухати, з'єднати Цифри з малюнками)
Track 12
3) Продовжуваті читати
4) Пограті в гру з читання "What's missing?" - "Що відсутнє?". (Поїзд буде проїжджаті 2 рази и провозіті 5 слів. Перший раз вам нужно буде Прочитати та запам'ятати слова. У второй раз поїзд буде їхати без одного слова, вам нужно буде відгадаті це слово. Гра має 4 рівня "Slow" - повільній, "Fast" -швідкій, "Very fast" -дуже Швидкий, "Super fast" супер Швидкий)
Зробити до 16. 04
1) Повторити та закріпіті Вивчення материал, переглянутися відео, пограті в ігри.
2) послухати пісню, заспіваті ее.
Зробити до 23.04
1) погран в ігри на повторення слів.
Вам потрібно перетягнуті Малюнок до відповідного слова або слово до малюнку https://learningapps.org/view10436649?fbclid=IwAR1n1ywz34bXfCygS2XeyFvDD6_JZadbz2NXWQaxfW1kaRoLognfoMDCrpk https://learningapps.org/view10437249?fbclid=IwAR2uJhXu9Z_Moyuwv9shqy8tuE0Aw93s4QlP6t8hwdZR1h7zuFZg2KFKx60 2) Прослухати аудіозапіс та натіснуті відповідній Малюнок https: // learningapps .org / view10666774? fbclid = IwAR0uwpXnywdL4v3MUqBS3tevgR6vGGa6ejUifSPIIyKV8-47Mg8MogL_3UI
Комментариев нет:
Отправить комментарий